100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

среда, 12. септембар 2012.

Petar Milatović Ostroški

PRIČA O ORHIDEJI


Priča o orhideji počela je davno
I nema nameru da se završi

I kada te nije bilo
Bila si u rečima
Ovoj orhideji
Koje sam šaputao
Na uvo ovom stoleću

Pitao sam prodavačicu
Kako se najbolje neguje
Bela orhideja
Pričala mi je
Sasvim nepotrebne gluposti
O vodi i saksiji
Posle šest meseci
I dalje ništa nije znala
Noseći orhideju
Umotanu u moje srce
Svlačio sam te
Na svakoj cvetnoj latici
Nagovarao sam
Tvoje zapaljene damare
Da se čuvaju
Od neoprezne vode
Jer samo se tako
Pravilno neguje
Bela orhideja
Zar ne
Ljubavi moja...

Priču o orhideji
Ne treba prepričavati
To nije za pričanje
Nego samo za pamćenje
Uostalom
Svi naši dogođeni dani
Isuviše dobro znaju
Da priču o orhideji
Mogu da znaju
Samo odabrani!