100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

уторак, 25. септембар 2012.

Mirjana Brkljac Hemun, Sremski Karlovci

-Zivot ili Smrt-

Kroz prozor zivota posmatram tuzno,nesretno vreme,
tragedije se desavaju nadomak mene.
Provalije...Zivot ili Smrt?
Strah me obuzima,ne osvrcem se,vrtlog zove me...
Naspram mene dva puta al'pogled moj jos je tup.
Pesmu koju pisem zna zivot koji disem.
U svakom drugom trenu svejedno mi je...
Ravnodusnost mi bese Majka.
Reci ,reci mi oslikavaju

sopstvenu setu,sopstvenu tugu.Uspavaju me,

probude me...Ziva sam!

Osecam!

Osluskujem!

Dodirujem!

Sokovi cure niz mene al'tezak proces

procvetavanja.Mozda sam u ovom svetu razmazena?
Vetar mi pisanje duse ,klupko osecanja u meni vrije.
Neshvacena i nikada do kraja procitana...
Umorna lica ulicama hode.
Zure,saplicu se,bez cilja bez starta.
Ko'besni napusteni psi..
Laju i reze..
Iscrpljenost i beznadje hara.
Utisano a bucno.
Razvrat i blud.
Miris opojnih napitaka teraju te da budes lud,
da ides bilo kud.
Bogatstvo i siromastvo.
Spletkarenje sa sopstvenim mislima,
tudjim dusama.
Zelje i strasti.
varnice poput belih pahuljica sevaju...
Slobode nema a svako slobodan je...
Mracne zvezde roj pevaju pesmu za spas
molitvu za mene,za nas!
Za svu bezivotnu rulju kojoj se ne cuje ni glas.
Zivot ili Smrt.
Dva puta.
Sirok i uzan.
Molim se,Gospod je uz mene znam.
U meni vulkan eksplozije tinja,osecam zar.
Lomim se izmedju sirokog i uskog puta.
Sirok je put cini se lak,al'vidim da hrabar nije.
Mami me,cak ime mi zna neljudskim glasom doziva.
Sirok mi put poklone spremio sve ce da cini za mene...
"Hajde Dodji"...Zove me!
Trgoh se u zadnji cas,osetih ledeni jaz.
Ne!Ne zelim djavolu dusu dati,ljudskoj tastini robovati,
Zelim svoj zivot Gospodu predati na uzak put krenuti.
Ne zelim sablaznu Smrt!
Zelim Zivot jak i cvrst!
Osecaj Blazenstva me vodi,
Korak po korak hodim ka uskom putu
u kom se krije tajna sveta
sto svakom coveku je dano da zna
ali je od covecanstva daleko.
Korak po korak,Dusom svojom cistom ulazim na uska vrata.
Tamo stanuje Zivot
Sunce ljubavi vecno sja.
Put moj izabran.
Korak po korak...
Dodji i Ti! U svetu Ljubavi neces patiti!
Na vrata svog srca stavi katanac za propast,
Za Smrt!
Otlkljucaj vrata svog srca kada ti pokuca Ljubav!
Otkljucaj vrata svog srca za Zivot!
Neka teku reci Zivota,
Veruj u bolje sutra,veruj u Boga Velikoga,
Ravnodusnost neka zla maceha ti bude!
Zivot ili Smrt.
Dobro ili Zlo.
Mir ili Rat.
Vecita borba u kojoj biramo mi...
Hocemo li biti borbeni junaci ili
drhtavi prutici,kukavice glupe?!

( Siroka su vrata ka propasti a uska ka izbavljenju Matej;7:!13gl.)