100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

субота, 22. септембар 2012.

Violeta Božović, Prijedor

NASLUĆIVANJE


Ispred našeg doma mirisaće jesen
Veverica tvoj će povratak da sanja,
Ja ću nasmešena, zibat` naše dete
Jednu dragu knjigu, sećanja nam davna...
 
Ispred jedne staze stajaće fijaker
Trčaće kroz žito tvoja pesma mlada,
s` lica ćeš mi nežno skidat beli šlajer
poljupcima ljubeć suzu sa obraza..
 
Razgrnuću vreme ovom pesmom jasnom
koja ti svu ljubav mojom pesmom zbori,
nek nas ne zabole u vremenu kasnom
naše tajne reči, nežni razgovori
 
Gde god bio,Tu si, jer u meni traješ
Od želje i strasti srce tvoje  gori,
što ti  više pevam,to mi lepše daješ
one drage reči-"  Volim te,o`Volim!
 
Utrni  pesmom, svetiljku iz dana
U kojima pevaše naši glasi jasni,
Gde spavaše sreća, otvori se rana
iz koje nam vreme, za kazaljkom kasni...
 
Neka nas ne bole nova svanuća
Svako u svom domu,ono drugo sanja,
Malu kraj vode, kućicu od pruća
Građenu od zvezda,naših srećnih dana..
 
Neka nas ništa ne prekida u tome
I kad zvone dugo tuđa zvona pusta,
Večan,ti ćeš živet`- tu u srcu mome
dom biće ti- moje duše, kuća...
 
Ispred našeg doma mirisaće jesen
Veverica tvoj će povratak da sanja,
Ja ću nasmešena, zibat naše dete
Jednu dragu knjigu, sećanja nam davna...