100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

среда, 19. септембар 2012.

Ivana Papeš Bogosavljev, Subotica


DOK KIŠA PADA


Pusti me noćas da slušam kišu

Muziku koja samo za mene svira

Da me opije svaka njena kap

Dok najlepše note za mene bira.

Pusti me noćas da budem svoja

Sama i od svega daleka

Pusti da na kratko ne budem tvoja

Kao da me negde neko drugi čeka.

Pusti me noćas da sanjam drugačije

Da stopim boje i pomešam mirise

Da poželim silno,dečije

Oči neke daleke,nečije...

Pusti me noćas,bar na trenutak

Da te više toliko ne volim

Da te,dok kiša okna kvasi,

Bar na trenutak zaboravim.

Pusti me noćas da budem svoja

Sama i od svega daleka

Da samo malo ne budem tvoja

Kao da me negde neko drugi čeka.