100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

четвртак, 13. септембар 2012.

Nikola Vasić Topolovački, Kikinda


EVO VAM GA....
Vi želite da živite moj život
Vi mislite
da ste mnogo važni
što hodate po mojim živcima
što kradete mi sate
što ulazite mi u snove
što jedete mojom kašikom
što brljate po mom tanjiru
Vi mislite
da ste mnogo važni
što vašim neradom
uneređujete moj rad
što kljucate u moju načetu lobanju
i virite iz svih nezatvorenih rupa
Vi  računate
da ste važni što mislite
da meni nije stalo do mene
što ružite mi izgled
i što u mom ogledalu
preplivavaju vaši
grčeviti urlici nemanja
Nisam ja
bre
Mika Antić
pa da svas opijen vašim egom
trpam u moje nedovršene pesme
Vi želite da živite moj život
e pa
Evo vam ga
mene pustite na miru
da sanjam nedozrele trešnje
platno na štafelaju
da šetam unuke
i čekam proleće
koje doći mora