100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

четвртак, 15. септембар 2011.

Vasja Belšak, Križevci (Slovenija)


BEG V PRAVIČNOST

Kapljico po kapljico uhaja moja moč
in z vsako ugašam tudi jaz v tišini,
zastira ves moj svet se v temno noč
še razum izgublja se v sveta sivini.

Se sekunda za sekundo v nič utaplja
in s sleherno malo življenja izpari,
ves življenjski smisel se raztaplja,
mrak sveta vse bolj prekriva mi oči.

Vse manj je tega, kar še me tu drži,
počasi se na zadnjo pot pripravljam,
vneto brišem prah mojih grenkih dni,
od sveta gnusob vdano se poslavljam!

Duša zadnjo roso iz oči mi izčrpava
ter poslednje cvetje v venec spleta,
da premoženje slednje v noč odplava,
čisto nič nočem, kar norost napleta!