100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

петак, 23. септембар 2011.

Spasoje Ž. Milovanović, Kruševac

TO SAM HTEO DA KAŽEM
17.

po ko zna koji put istina nije otkrivena u vratu komšije
zjapi prazna rupa pojmovno pedantno anatomski do u detalj
ko će da napravi kuću u kojoj će se sam roditi na tom iščilelom mestu
bez koordinata bez orjentira bez ikakve razlike izvanredno predavanje
odličan smeštaj hostel kao iz rija tako je prevaren i sava tekelija i mi sa njim

boriš se sa mojom željom obrazima spretno prstima harmonično
preskočiš obrvu dovedeš mi kičmeni stub u stanje pripravnosti
i kao da je sve u najboljem redu pitaš me šta je ljubav ništa drugo
protivprirodno premotavam unazad dalaj lamu justina popovića neke asasine
marlon branda kad je bio mlad ljubav je pufna bezrazložna milina pepretuum mobile
a da je majmun mislio pretvorio bi se u čoveka a kako je čovek nastao od majmuna
nema čoveka on je ništa nebo srbi su nebeski narod odatle su i srbi majmunski narod

nema ih ni mene nema ti to ne znaš tebi to nije poznato masa je tražila demokratiju
ja sam takoreći apsolutistički stajao iza tih zahteva verovao sam
u jasnu strukturalističku misao ušla je sumnja pozorište je ponovo nudilo himnu
širom si otvorila oči zamolila da pojačaju i sad pola sna je tvoje spavajmo sanjajmo7
u ovom svetu masovnih komunikacija
ne znam šta bih ti rekao i što kažem
ne znam šta kažem nemušt sam sav