100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

четвртак, 22. септембар 2011.

Nera Legac Rikić, Novi Sad


DOŠAO SI

došao si mi s bolom i tugom
razbio koncepciju misli
uvukao se u mene još jednom
i kao nekim čudom, opet smo se učvrstili.

došao si, pružio mi srce
na dlanu, ko nekada davno
u drugom životu, gde bilo je ravno
i gde smo bili sve što smo hteli.

došao si suzan meni reći
da postojim i da te još imam
da sve što smo mogli steći
još tu negde medju nama sniva.

došao si, mislima što lako
bude nadu u životu mome
vidjati te to je tako čudno
radujem se ja trenutku tome.

došao si, sad ostani ovde
gde si blizu srca sto te vole
gde tuga u radost se pretvara
gde sam tu, gde imaš nešto svoje.

(C) Nera Legac Rikić