100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

четвртак, 15. септембар 2011.

Ljiljana Abdulić, Kikinda


PORUKA PLANETE


Poruku ove planete
nek zapamti svako dete,
odrasli je dobro znaju
ali za to malo haju.
Stvoriti cvetnu planetu
najlepši je poklon svetu,
zamisli ti kao prvo
gde ćeš da posadiš drvo?
Nešto lepo ti poželi
osmeh od srca podeli
ljubav neka bude tajna 
zbog koje sam zvezda sjajna.
Nemoj bomba da me ore
neka budu mirne zore,
ne želim ja da rakete
uznemire u snu dete.
Sve što možeš ti uradi
da ne bude nigde gladi,
uvek neka važno bude
usrećiti druge ljude.
Želiš li da večno trajem
kada primam, onda dajem,
od sveg srca dobrim vratim
ti ne patiš, ja ne patim.
ŠTA DRVO PRIČA
O čemu to može
drvo da mi priča,
o suncu o kiši 
i o šumu lišća.
O ptici što veselo
cvrkuće sa grane
o lepoti jutra
kada zora svane.
O poljubcu pevom
u njegovoj seni
o tome bi drvo
moglo pričat meni
O strahu od onih
koji bi da ruši
o bolu zbog toga
u njegovoj duši.
O radosti sveta
zbog koga on diše
šapatu o želji
da ih ima više