100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

четвртак, 8. септембар 2011.

Зорка Чордашевић, Франкфурт


ХОЋУ ДА ПЈЕВАМ


Ја сам пјесник и хоћу да пјевам
И да мржњу отјерам од људи,
Није важно ко се како зове –
Нит´ под чијим небом ко се буди.

Ја не цијеним људе по одијелу,
Нит´ по џепу пуном или празном,
Свак´ ко има племениту душу –
Моја пјесма назива га газдом.

Није богат ко златника има –
Данас јесу а сутра их није,
Богатство је ко са својом душом
Тиђе срце знаде да угрије.

Ја сам пјесник и хоћу да пјевам,
Све вас зовем да пјевате и ви,
Све ће бити и нестат´ са земље,
Само пјесма вјечно ће да живи.

Бојом коже не сврставам људе,
Овој земљи сви смо само гости.
По моралу сврстају се људи
По моралу и по честитости.

Ко богатсво на несрећи стиче
С њиме неће никад срећан бити,
Људе поштуј к´о самога себе,
Немој ником воду замутити.

Ја сам пјесник и хоћу да пјевам
И вас зовем, душама богати,
А богатство, остало вам пусто,
Прекините због њег´ ратовати.