100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

четвртак, 22. септембар 2011.

Vjekoslav Zadro, Zagreb




LJUBAV

Ja sam ljubav.
Rasla na putu
kraj neke pruge,
gdje su prolazili
vlakovi slučajnih prolaznika.
Ja sam ljubav
kraj tračnica mira,
blizu polja ambrozije
i korova.
Mnogi su me pokušali
kositi zajedno s njom,
da ne porastem
visoko u zvijezde,
ali ja sam ljubav
kažem vam…
I kad me gazite,
ja ću opet izrasti.
Mene će opet biti negdje.
Na osmijehu djeteta
što kreće u život,
u vrtnji zemlje oko
sunca,
u cvijeću nesigurnog momka
koji čeka djevojku,
negdje na križanju
ulica u gradu.
Ja sam taj kamen
oko kojeg se lome
valovi,
ali i pjevaju
najljepšu
pjesmu,
životom skladanu.
I tko ne čuje,
moje pjesme
opojni zvuk,
u njegovom srcu
samo tužne slutnje,
počivaju.