100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

четвртак, 15. септембар 2011.

Nermina Omerbegović, Sarajevo (BiH)


KAFANSKA GERILA


Pričali su o četnicima, ustašama, balijama.

Psovali političare i „njihove“

novinare, privrednike, pisce, slikare.

Svi su sve znali.

I uredno su mi

pripaljivali cigaretu.

Čudeći se mojim

uzdignutim obrvama

I objašnjavali kako ovdje

vlada jezik mržnje.

Onaj medijski, a oni ga baš i ne vole.

A onda bi ušao neko

Od spominjanih

Ustajali bi

I ljubili ga u njegov

Do tad pljuvani obraz.

Zvali bi mi piće

Palili cigare.

Progovarali su jezikom ljubavi.

S određenim ciljem.

Da završe u mom

Krevetu.

A ja sam se smješkala

I gledala ispod oka.

Shvatajući kako završavaju naše

Revolucije.

Jednim pogledom

Na bjelinu dekoltea.