100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

четвртак, 22. септембар 2011.

Julijana Velichkovska, Skoplje (Makedonija)


Моето срце на National Geographic се прикажува


Моето срце
е делфин
луд
од тешка дресура
избеган
Моето срце
е мајмун
од холивудски циркус
избркан
Моето срце
камелеон
на твојот харпун
се радува
во боја на пепел
се стопува
на твојот вектор
се надева
од нуклеарен отпад
потекнува
Моето срце
во гасна комора
не крв
боен отров
произведува.




Moje se srce na NATIONAL GEOGRAPHIC prikazuje


Moje je srce
delfin
lud
sa teške dresure
pobjegao
Moje je srce
majmun
iz holivudskog cirkusa
otjeran
Moje je srce
kameleon
tvom harpunu
se raduje
u boju pepela
se stapa
tvom vektoru
se nada
iz nuklearnog otpada
potiče
Moje srce
u gasnoj komori
ne krv
već
bojni otrov
proizvodi.

(prevod: Zeljko Milović i Kliment Jankovski)