100 THOUSAND POETS FOR CHANGE - KIKINDA (Serbia)
National Library "Jovan Popovic" Kikinda and Banat's Cultural Center Novo Milosevo

четвртак, 8. септембар 2011.

Jelena Vučinić, Smederevska Palanka

ZAISTA DOSTA JE


Svakog jutra cekaju me iste price
ili mi jedna na drugu lice:
nadji posao, menjaj kulturu,
uclani se u tu i tu stranku,
u svakom slucaju dobices po turu.

Izvinite ja ne zelim da budem “stranac”
Mogu li da zivim kao slobodni mamac?
Ne zelim da me neko peca,
u svakom rukavu da mi pronadju skrivenog keca.

Zelim da se ponosim zivotom svojim,
udisem zdrav vazduh,
zivim i postojim,
da moj mozak samo jedan u masi ne bude,
da ovaj narod ne prihvata
sve sto mu ponude,
jer mi nismo stvoreni da prihvatamo tudje zivote
nego da se borimo da nas ne ukrote.

Znam, nepravda uvek postoji
A mi se moramo truditi da u ovoj dzungli
ostanemo svoji
ako izgubimo srce
nista nam ne ostaje
zato podignimo glavu,
ZAISTA DOSTA JE!